Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 9 oktober 2015

Familie

Even een "up-date" over vandaag.
Eerst vanmorgen nog gewerkt. Ik had een collega beloofd bij te springen bij de delegatie uit Aalborg, die inspiratie zochten bij onze "UU" (studieberaad en begeleiding).
Dat werd afgesloten met een gezamenlijke lunch en toen...hup naar huis, waar de chef ook bijna het werk het werk liet en waar broer en schoonzus waren.
's Middags hebben we nog heerlijk gewandeld in het bos en langs de zee bij Trelde en bij Hvidbjerg.



Thuisgekomen waren Jeff en Philip uit Odense gekomen en dronken we koffie en aten de overheerlijke taart waarvan de eega meester was.



Even een glaasje wijn toen Sandra, Peter en Carl kwamen.
En dan heerlijk smørrebrød...



Na het eten hielden de neefjes het voor gezien en kropen ieder met hun tablet in de luie stoelen.


2 opmerkingen:

  1. Ik vocht met mijn vriend en hij maakte het uit met mij, ik maakte me zorgen over onze relatie omdat ik zo veel van mijn vriend hou en hem niet wilde verliezen, dus besloot ik een oplossing te zoeken op internet toen ik verschillende getuigenissen van mensen zag ik bedankte Lord Bubuza voor het herenigen van hun relatie, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza op WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Hij verzekerde me dat ik de resultaten binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik deed wat hij me opdroeg, 15 uur later belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Lord Bubuza is geweldig en ik kan niet stoppen hem te bedanken. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben Dr. Fayosa, de krachtige spreukgebruiker die vorige week mijn ex-man bij me terugbracht, erg dankbaar. Deze getuigenis is geweldig en mijn naam is Oliver Helen, ik woon in het VK, het begon allemaal Fayosa door middel van een getuigenis dat over hem is geschreven en ik ben ook veel getuigenissen tegengekomen over hoe hij anderen heeft geholpen met hun levens- en huwelijksproblemen. Om terug te komen bij een ex is een van de meest innerlijke gevoelens die veel mensen graag zouden ervaren, vooral als die herinneringen met onze ex vertroebelen altijd onze geest als iemand anders sommige van die dingen doet die onze ex vroeger deed, ik ben nu een alleenstaande ouder voor de afgelopen 6 jaar en hoewel mijn ex-man ver weg was van mij en mijn kinderen, zou ik nog steeds wensen op een dag zal hij bij me terugkomen, deze spreukdokter die ik tegenkwam, bekend als Dr. Fayosa, heeft me geholpen met mijn wensen en ik ben blij te kunnen zeggen dat ik terug ben bij mijn ex-man, hij kwam vorige week vrijdag bij me terug en ik ben super blij om te delen deze getuigenis met iedereen s o dat ook zij deze geweldige dokter kunnen ontmoeten en hun problemen kunnen oplossen, geef niet op er is altijd hoop als je de juiste mensen ontmoet, neem contact op met Dr Fayosa met (Fayosasolusionhome@gmail.com) of rechtstreeks via whats-app +2348151918774 heel erg bedankt Dr Fayosa

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!