Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 22 januari 2016

Licht benzine.

Gisteren kwam ik ietsje later dan normaal op mijn werk. De benzinemeter stond op "reserve" en omdat het autootje eindelijk warm en ijsvrij was reed ik mijn werk voorbij om eerst te tanken.
Tja, het kan best zijn dat het niet goed is voor de actie-markt of de Chinese economie, voor mij is het goed dat de benzineprijs is gezakt naar: 1.18 Euro!


Terwijl ik tankte gingen de straatlantarens uit.
Zó licht is het nu al 's morgens en dat doet de mens (vooral deze) goed!

Een kijkje uit het raam op mijn werkplek:



De rijm - de sneeuw ligt nog op de daken.
Morgen gaat het dooien, zeggen "ze".

Dit kiekje maakte ik vanaf mijn werkplek:



Het was een echte rommelige dag vandaag.
TV2 had zijn aankomst gemeld; mijn collega nam de honneurs waar.
Martin en ik gingen afspraken maken op de technische school.
Bjarne was een laatste cursus aan het afsluiten met de deelnemers.
En om twee uur ging ik naar een afscheidsreceptie op de Produktionsskole. Britt ken ik al (en heb er veel mee samen gewerkt) sinds 1994.
Nu begint Britt aan haar otium.
Ik treed af de eerste juni.
Merkwaardig gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!