Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 24 juli 2016

Blog via tablet

Het is gewoon onmogelijk om te bloggen op mijn tablet. Offe,  schrijven gaat wel, maar foto's,  nee dat gaat niet.
Enfin,  we zijn weer thuis na vier dagen Bornholm en het zijn me toch heerlijke dagen geweest!
Sandra en Peter hadden een leuk huis gehuurd voor de hele week,  waar wij twee nachten sliepen. Op het boerenland,  een klein boerderijtje.
We hebben het reuze gezellig gehad.
En wat een mooi weer!!
Bornholm is een prachtig eiland met een grote diversiteit in terrein. Het zuiden vlakke kleigrond,  goed voor akkerbouw. De oostkust net prachtige grote zandstranden. Het noorden en vooral noordwest met klippen van graniet. Met bos en watervallen,  met zee en meren, met bos en heide. Zo mooi.
Ik was er nog nooit geweest. Het eiland ligt in de Oostzee en je vaart erheen vanaf Kopenhagen,  Ystad in Zweden of vanuit Polen.
Wij vlogen. We hadden tickets met pensionist korting.
Wat hebben we veel gezien,  wat hebben we lekker gegeten,  wat hebben we gelachen.

De foto's komen later,  als ik de computer weer kan gebruiken.
Op het moment staat hij op de vensterbank met een printer erop.

1 opmerking:

  1. Mijn ouders zijn momenteel in Denemarken. Ze hebben de (elektrische) fietsen meegenomen en genieten met volle teugen. Het eerdere plan om ook nog naar Noorwegen te rijden hebben ze aan de kant gezet, ze blijven lekker in Denemarken en fietsen zich helemaal suf.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!