Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 28 augustus 2016

Festivals.

Nee, ik ben echt geen festival mens.
Te veel volk, te veel herrie enz..
Maar in de zomertijd ontkom je er niet aan.
Niet als deelnemer maar gewoon omdat je in de buurt van zo'n festival woont.
Donderdag en vrijdag was ik in Odense.
Jeff moest naar een beurs in Stockholm en Ivona ging mee.
En Philip, tja, die moest gewoon naar school.
Dus bleef ik een nachtje slapen, zodat ik hem vrijdags kon volgen naar school.
In Odense was het Hans-Christiaan-Andersens-festival in volle gang.
Omdat het zo'n mooi weer was werd alles natuurlijk in open lucht gehouden, met het gevolg dat Philip 's avonds niet kon slapen vanwege de muziek. 
De vrijdag voormiddag had ik voor mezelf en ik wandelde wat rond door de feestelijke stad.

 Sprookjesfiguren..


Raden maar....

Alle kinderen verkleed volgens het sprookje van "Klods-Hans",
(Lompe Hannes), maar verkleden en Philip is een moeilijke zaak. Hij had daarom een kraai bij; Lompe Hannes gaf de prinses immers een kraai om te braden....

Enfin, vrijdag middag reden we naar Fredericia en zaterdag gingen we naar het Middeleeuwen-festival in Horsens.
Een van de weinige waar we zowat elk jaar naar toe gaan.


Daar kwamen we ook Sandra en familie tegen..


Thuis in Fredericia was het Madsby festival in volle gang.
Op gepaste afstand, maar zo midden in de nacht dreunde "We are the champions" van Queen Machine door in de slaapkamer.
Wat wil je, met deur en ramen open.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!