Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 13 september 2016

Zonder licht.

De eerste koor-avond van dit seizoen.
Omdat het zo warm was nam ik de fiets, maar o-jeetje, noch het voor, noch het achterlicht werkte toen ik naar huis moest.
En dan is het best wel donker hier.
Over stoepen en fietspaden kwam ik toch (ongezien door de politie) naar huis. Maar lastig was het wel. Morgen de chef eens strikken en vragen of hij het kan maken.

Wat deed ik verder...
Maandag schilderde ik de werkplaats.


Niet helemaal klaar; de zijkant moet nog, maar de verf was op.
We maakten ook een paar borden met folie, onder andere eentje voor de zangeres Elisabeth, die ons een stapel cd's cadeau deed.
Helaas niet mijn muziek.. (sorry Elisabeth)...


...maar een gegeven paard...

De barometer staat op "fair".


Foto genomen in de vroege ochtend.
We drinken liters limonade; de chef haalde ijskoffie bij Mc Donalds; ik had gisterenavond twee oud kollega's op bezoek en vanmiddag mijn oude maatje.
Vanmorgen werkte ik in de tuin en ben daarom vandaag drie keer onder de douche geweest.

 Kleinzoon Casper wordt vandaag 14 jaar !!
Dat vieren we vrijdag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!