Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 6 oktober 2016

Als de kat van huis is..

Als de kat van huis is...
dan plakt de keuken!

Misschien ligt mijn drempel wat lager dan de zijne; 
waarschijnlijk heeft hij het druk gehad;
 zeker weten dat hij er geen zin in had;
overigens denk ik dat hij het niet eens gemerkt heeft.
De keuken "plakte".
(dat gold ook voor de wc)
(en voor de rest van het huis).


Daarom heeft alles een extra poetsbeurt gehad deze week.

Mannen alleen thuis!
Okay, er was gestofzuigd (niet in de hoekjes kijken).
En ja, de afvalbak was niet al te vol.
En...ja, dat was het wel zo'n beetje...

Niet dat ik hier al het huishoudwerk alleen moet doen. 
Bij lange na niet.
Maar ik ben wel de organisator.

Edoch: eerlijk is eerlijk:
Hij kookt veel lekkerder dan ik!








1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!