Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 19 oktober 2016

Triest weer.

kijkje uit het raam bij Sandra

Triest is het weer.
Somber, donker, nat, grijs.
Ik mis de zon en de open hemel.

Carolines konijn
Ik ben konijn-oppasser deze week.

De kleinkinderen (en hun ouders) zijn naar Disneyland; nog een cadeautje voor Caspers konfirmatie.


Gothersgade





En als ik dan toch in de stad ben, dan maar meteen een paar kleinigheidjes afwerken.
Een cadeautje ruilen bij de drogist; even een theezeefje halen bij Søstrene Grene, en alvast wat kleinigheidjes voor de adventskalender in december.





De bomen in de stad staan nog vol groene bladeren.







Bij Madsbyparken hebben ze herfstkleuren.

Madsby legepark

Appels.
Ik heb appels in grote getale.
Ik pluk en pluk, ik bewaar en deel uit.

Ik maakte appelgelei.





 27 bakjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!