Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 22 maart 2017

Zintuigen.


De jaarlijkse "Sanse-udstilling" - tentoonstelling voor de zintuigen - was er weer in Brandts Klædefabrik in Odense.
Dus toog ik naar de Fynse hoofdstad vandaag. Eerst winkelen met Ivona in het Rosengårdcentrum.


Dat is een jaar geleden helemaal verbouwd en alle winkels waren verhuurd. Het is er gezellig geworden.
Alvast een zomerjurkje gekocht en een blauwe katoenen broek.
En voor Philip een t-shirt en een sweatshirt.
We dronken gezellig koffie en gingen daarna Philip afhalen van school. 

Brandts was leuk, maar de grootte van de tentoonstelling viel wat tegen. Kleiner dan de vorige jaren.


Ik bleef eten en Jeff maakte een heerlijke avondmaaltijd klaar.
Daarna moest hij nog even helpen met het opzetten en uitleggen van een computer-programma, zodat de chef morgen verder kan.
Slimme zoon heb ik :-).

Omdat ik een vrije middag had genomen en omdat Caroline nog wel wat dollars kan gebruiken voor haar tour naar New York, kwam ze vandaag de chef helpen. Die twee hebben het goed en gezellig samen. 



Deze foto maakte i gisterenavond, toen ik wegreed na onze koor-avond. Donker, regenachtig en koud. Dan was het vandaag heel wat beter. Een heerlijk zonnetje heeft de hele dag geschenen.

En verder heb ik kaartjes besteld voor de uitvoering Legendale in het theater. Daar gaan we volgende week donderdag naar toe. Ik had nog kortingkaartjes; dat scheelt weer.


Niks bijzonders deze week......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!