Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 27 juli 2017

Echt Hollands.

Ik schreef een tijdje geleden over de verjaardagskalender (die geheel naar Nederlandse tradities op de wc hangt).
Die is/was namelijk totaal versleten.
Hij hangt met plakband aan elkaar, maar ja ik had hem al zolang.
Er stonden veel namen op van mensen die er niet meer zijn of waarmee we geen contact meer hebben.
Ik zocht en zocht als ik in Nederland was, maar kon geen leuke nieuwe verjaardagskalender vinden.
Dát kon mijn zus wel en ze heeft me er eentje cadeau gedaan.
Een hele leuke, met allemaal zingende mensen in een koor.
Vandaag heb ik de namen ingeschreven en nu hangt hij te pronken - op de wc natuurlijk!
(hetgeen de Denen maar merkwaardig vinden)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!