Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 21 september 2017

Energie oh energie.

Poeha, 
het voelt eindelijk alsof mijn energie-niveau aan het stijgen is. Zitten en niks-doen zet geen zoden aan de dijk.

Gisteren zat ik dus maar even wat creatief te doen in "mijn" werkkamertje.


Ik wilde een paar placemats maken voor de ronde tafel in de achterkamer. Ik had wat kunstleer gekregen - met stof aan de achterkant - maar dat naaien viel niet zo mooi uit.
Nu heb ik ze aan elkaar geplakt; werkt beter.

De strijk is ook gedaan (de strijkplank staat rechts).
Natuurlijk werk ik ook in de zaak, maar voor verdere dingen zat (zit) de puf er (nog) niet in.

Ik schreef wat rekeningen, sorteerde liedjes voor het koor en nu denk ik er serieus over om een cake te bakken.

Ik kom namelijk net thuis van de tandarts. Dacht ik een ontstoken kies te hebben is het "gewoon" omdat ik 's nachts heb liggen tandenknarsen. De tandarts sleep de kies wat platter, spoot er wat antibiotica in en voilà,
een nieuw gelukkig mens kwam terug.

Wat ga ik nu eens bakken??


Dit misschien?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!