Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 19 oktober 2017

Old spice en een brunch.

Mijn voet is genezen verklaard.
De grote teen is "ingekort", omdat er een stukje (kraak)been verwijderd is en hij wipt een beetje naar boven. "Had wat meer op de grond moeten staan", zei de chirurg. "Over drie maanden terugkomen".
Ik ben allang blij dat ik geen pijn meer heb van de knok en van de doorgezakte voet.

Nu nog schoenen.
Ik loop nu op sportschoenen die er niet uit zien. Goed genoeg voor het werk, maar ik kan ze niet vertonen in gezelschap.
Daarom deden we vandaag om 11 uur de zaak dicht en reden naar Kolding Storcenter. Het regende dat het goot en dan is shoppen fijner in een overdekt winkelcentrum.
De chef zat op een bankje nog wat orders te regelen terwijl ik de schoenenzaak doorkruiste. Toen ik zowat de wanhoop nabij was, omdat geen enkele schoen prettig zat, kwam hij even een kijkje nemen en trok binnen de kortste keren twee paar korte laarsjes uit het rek, die zich perfect rond mijn voeten sloten. Ik heb maar allebei de paren gekocht!

We gingen lunchen bij CaféA. Ik nam de brunch wat meer dan genoeg was.


Nog even wat rondkijken, okay?!
"Oh ja, ik moet nog aftershave hebben", zei de chef.

Bij de drogist? Nee.
                                     Bij een van de vele parfumeriezaken? Nee.
In de laatste zaak haalde de winkelbediende zelfs zijn neus op en zei dat meneer maar naar de supermarkt moest (ondertoontje, zoiets "goedkoops" hebben wij niet).


Kijk meneer de winkelbediende: Als hij dit nu lekker vindt ruiken, als dit hem geen allergie toevoert en als dit ook nog eens zijn                                      beurs ten goede komt...wat zeurt U dan!

(Het stond inderdaad in de grote Bilka supermarkt - het laatste flesje, dus er zijn meer mannen die dit lekker vinden).

Nog een ijsje....even wat halen bij een van onze leveranciers die ook in Kolding zit en dan naar huis langs wegen vol herfstkleuren.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!