Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 2 januari 2018

Het is weer: Januari!

Toen ik nog werkte (dat doe ik nu dus ook nog, maar nu zijn wij onze eigen baas); maar toen ik nog werkte dus en elke dag om acht uur moest beginnen......toen haatte ik januari.
Het is nog steeds niet mijn lievelingsmaand, maar nu hoef ik niet om acht uur klaar te staan; hoef geen vast ritme te volgen en heb ik speling in de dag.
Nu gaat het beter; (maar de maand is nog maar pas begonnen).

Vandaag moest ik op controle voor m'n voet.
Tja, wat zal ik ervan zeggen. Het is niet helemaal goed. Het bot is nog steeds niet vastgegroeid. Dat is niet zoals het had moeten zijn. Af en toe heb ik pijn - in, op en onder m'n grote teen.
Wat nu? "We kijken het nog even aan", zegt de chirurg.
"Over twee maanden weer terugkomen".
(anders moet ik weer onder het mes en daar zie ik best wel tegenop)
Duimen maar.


De werkplaats draait weer op volle toeren.
Tussendoor had ik even tijd om vast kerst-spullen op te ruimen.
De kerstboom staat nog; misschien tot morgen?

We aten vroeg en gingen naar de voorpremière van de film "Wonder".
Voor de helft van de prijs vanwege mijn bioscoop abonnement.

Echt Hollywood op z'n best. 
Mooie en ontroerende film .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!