Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 30 mei 2018

De nieuwe tijd.

Mijn zus had de video aangezet via Whatsapp en daardoor kon ik even mijn moeder zien en zij mij.
Praten gaat niet echt; maar dat komt door haar slechte gehoor.
Dat moeten we toch eens vaker doen; tot mijn geruststelling.
Fijn dat ze er aan dacht!


Net zoals in de rest van Noord Europa is het hier heerlijk warm zomerweer.
De chef vindt het zelfs zo warm dat hij een madras op het balkon heeft gelegd voor de nacht.
Na twee uur 's middags sluiten we de werkplaats; dan is de temperatuur te hoog opgelopen om na te kunnen denken.
Dan pakken we de fiets om afkoeling te zoeken bij het Østerstrand, waar het heerlijk vertoeven is vanwege de milde oostenwind.


Gisterenavond hielden we ons zomerconcert.
In een zaal(tje) met flink wat toehoorders.
Mensenlief, dat was warm!
Het concert verliep geheel volgens wens en ik heb maar heel weinig meegezongen omdat ik nog steeds mijn zomerverkoudheid niet kwijt ben.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!