Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 30 november 2018

Wereldwijd.

Veel van wat vroeger niet kon kan nu.
Een voorbeeld:
Ik gebruik al meer dan dertig jaar een agenda van Libelle, Margriet, de Tuinkalender of een andere leuke uit Nederland (hier hebben ze van die saaie). Én ik kreeg meer dan veertig jaar de Gerardus scheurkalender van mijn moeder (een stukje nostalgie). De agenda en scheurkalender kreeg ik meestal voor mijn verjaardag in oktober van ons moeder; de laatste jaren kocht ik ze zelf als ik in Nederland was. Nu ons moedertje er niet meer is dacht ik dat ik dan maar een Deense moest kopen. Maar er is natuurlijk internet. En Bolcom. En het klooster in Wittem. Nu heb ik alles in huis voor het volgend jaar. Piece of cake dankzij www.



We kunnen echt niet zonder agenda! Kaartjes, afspraken en notities...ik zou alles kwijt raken!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!