Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 29 maart 2019

Koopjes en communicatie.

Ik nam de fiets met dit mooie weer en belandde bij een van de - intussen flink uitgebreide - tweedehands zaakjes. Zo eentje waar je een rek of een stand kunt huren om je persoonlijke spullen te koop te zetten.




Zoveel leuke dingen!!

Maar ja, ik heb net een hoop opgeruimd en me voorgenomen dat er voorlopig niets meer binnen komt!



Maar er hangt ook kleding....

En ik vond een rokje en een blouse ....






...en een windjack voor op de fiets.

De prijs?
120 kronen = 16 Euro alles bij elkaar.


Dat is toch een koopje?!!



Over communicatie - in the modern way:

SMS'en met mijn kleinkinderen....

Met Caroline kan ik schrijven; ik krijg een antwoord terug, vaak vergezeld van diverse emojis.
Van Philip krijg ik af-en-toe antwoord als hij niet is vergeten om z'n telefoon op te laden.
Casper antwoord als het heel noodzakelijk is; want wat moet je nou toch schrijven.
En als ik een vrij uitvoerige vraag stel aan Carl dan antwoord hij met "ja".


Communicatie .... love it!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!