Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 24 augustus 2019

Met mooi weer...

"Met mooi weer naar buiten", zei ons moeder altijd.
Dat doen we dus maar. Op de fiets naar de stad en weer naar huis; toen moest de chef nog wat afhandelen in de stad en hij pakte de fiets maar weer; en ik wilde nog even een kleine schilderijen-tentoonstelling zien in de stad en ach, dan nemen we de fiets toch  even.
Die tentoonstelling viel tegen. Er waren maar een tiental werken van de schilder Marcellus Hoornweg, die het omgekeerde deed dan ik: hij is geboren in Denemarken en vertrok 
als midden twintiger naar Nederland, ik deed het andersom.
We fietsen nog maar even langs de haven, waar een tourboot aanlegde. Ja, zo-eentje hebben we hier ook, ha. Je zou denken dat we op een Grieks eiland zaten.


 Twee jongemannen genoten van de zon

 Ik bakte muffins met squash en ei.
Als ze lekker zijn dan zal ik het recept doorgeven :-)


1 opmerking:

  1. En, waren ze lekker? Ik denk het niet, zie nog een recept namelijk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!