Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 17 augustus 2019

Rimmetiek

"Ik kan merken dat het ander weer wordt"; ik voel het in m'n knokken".
Dat zeiden en zeggen veel mensen en warempel, het is nog waar ook.
Twee jaar geleden werd ik geopereerd aan m'n voet.
Een, door artrose veroorzaakte doorgezakte voorvoet.
Een operatie die ervoor zorgde dat ik weer goed kan lopen en m'n schoenen niet meer knellend pijn doen.
Maaaar, als het weer omslaat dan voel ik het. Dan doen de gewrichten in mijn voet behoorlijk zeer.
"Warme sokken aandoen", zei de chef en waarachtig: dat helpt!


2 opmerkingen:

  1. Ik voel het vaak aan een litteken, opgelopen tijdens de bevalling van een der kinderen. Niet de meest charmante plek, wel erg voelbaar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor het wel vaker inderdaad, dat mensen het 'voelen'.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!