Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 13 oktober 2019

Ik zie nooit de eindjes...


Ik houd van Bech op de tv. Van Barnaby, Frost, Maria Lang, Shetland, Vera, Foyles War, Wallander, Morse, ja zelfs van Taggart.
En van vele andere....
De ellende is dat ze pas om half elf 's avonds op tv komen.
Ik ga er voor zitten; pak m'n breiwerk en...juist! Halverwege dut ik weg! Wie heeft het nu gedaan? Hoe is het complot ontrafeld? Ik zou het niet weten. Oh ja, ik weet best dat ik de aflevering kan opnemen, of terugkijken of zelfs kopen, maar dat doe ik niet. Geen tijd overdag, geen zin in een "krimi", vergeten...
Nu worden deze series herhaaldelijk opnieuw uitgezonden (ik denk dat veel van de acteurs allang met pensioen zijn) en op deze manier is het elke keer weer raak: hé, die heb ik al eerder gezien.
Nu kan ik er eindelijk achter komen wie de dader is. Mooi niet! Ik ben weer in slaap gevallen. Zucht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!