Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 27 oktober 2019

Soep in veelvoud.

Je hebt soep-eters of.... tja..mensen die pech hebben :-)
Zoonlief ging met zijn vrouw, haar zus, diens man, en twee bekenden naar de volprezen musical "De klokkenluider van de Notre Dame" in Fredericia Theater.
Naar de middagvoorstelling van drie uur.
Dus bedacht ik om de hele reutemeteut na afloop te trakteren op soep. Zoon's schoonfamilie hebben hun wortels in Bosnië en dat volkje houdt van soep, net als de Nederlanders.
En zo maakte ik een "Oma-soep" en een tomatensoep.


Grote pannen kwamen er aan te pas, want ik wist niet of het hard werkende volkje bij Sandra ook wilde aanschuiven.

Carl wilde graag eerder komen om met Philip samen te zijn en hij en ik bakten broodjes voor bij de soep.


Er is een flinke portie soep op, maar ik heb nog twee bakken in de diepvries. Komt altijd van pas!

Omdat ik alleen was met de twee jongens en de ene regenbui de andere afloste gingen we naar Dino's speelland.


Hier twee bezwete jochies, die bij thuiskomst nog heel even een spelletje konden doen.


Het is overigens een werk-weekend geweest



We komen er wel!

Hola, ik zal eens naar mijn camera-instelling kijken; de foto's zijn onscherp. Kan natuurlijk ook best aan mij liggen :((





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!