Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 6 november 2019

November rain

November Rain
When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
Nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

Ik houd van dit lied.
November regen.
Het is vandaag droog na dagen vol met regen, regen en nog eens regen. Het grondwater staat een meter hoger dan tien jaar geleden! Aan watertekort voorlopig geen gebrek hier.

Het is koud. Noordenwind en hooguit 5 graden.
De kachel gaat aan als we klaar zijn met het werk.


Het is donker.
Ik moest gisteren even naar het gemeentehuis om te laten zien dat ik nog steeds in leven ben. Ik krijg een 
ietsiepietsie AOW uit NL. (die netjes van mijn AOW in DK. wordt afgetrokken). Maar wie de kleintjes niet eert....


 En ik denk maar bij mezelf: ook aan 
november komt (ooit) een eind!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!