Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 24 maart 2020

Online

Omdat de zon naar binnen scheen, omdat ik tijd genoeg had, omdat ik toch ook wat praktisch wilde doen maakte ik een paar keukenkastjes goed en grondig schoon en ruimde op in de keukenladen. De bestekbak in de bovenste la viel bijna van ellende uit elkaar (die heb ik ook al zeker 30 jaar) en die in de tweede la liet ook veel te wensen over. Wij hebben geen standaard keuken, dus was het even zoeken op het www naar eentje met de geschikte maat. Ja, bij Silvan. En ook nog eens afgeprijsd.
Maar in de winkel van Silvan lagen ze niet. "Als het om een aanbieding gaat mevrouw, dan moet u online bestellen. U kunt hem dan morgen bij ons ophalen". Dan maar online.

Ik denk dat er de komende tijd veel en veel meer online gaat gebeuren. Zelfs de huisartsen hebben nu een online consultatie. Via een video app. Dat werkt perfect, zeggen ze en is waarschijnlijk iets dat ook na de corona blijft bestaan. 




Ik ben blij met Whattsapp. Dan kan ik mijn familie tenminste een beetje volgen. 
Schrijven jongens!! (of bellen).




Ik ging aan "de schoonmaak" en de chef verrichtte nog wat werk. 
En... hij verfde de bureaustoel!

Daarna reden we naar de haven van Skærbæk en kochten verse vis.



Vis, vis, gebakken vis; die vannacht gevangen is.
Door de vissers, die hier hun bootjes hebben liggen.

 Als ik me omdraai zie ik dit.

Weer thuis bakte ik kokostoppen.





 De onderkant van de koekjes is in de chocolade gedompeld.
Heb ik toch plezier van mijn chocoladesmelter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!