Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 3 mei 2020

Van een restje verjaardag, een nieuw raam en wandelen over de stadswallen.

Op de 30.april, de verjaardag van mijn gemaal, haalde ik smørrebrød.
Even buiten wachten op mijn beurt.


Zaterdag (gisteren dus) werd het nieuwe raam erin gezet.


Wat fijn met een handy man en een even zo handy zoon!



 Wij gingen wandelen op de stadswallen.


Ivona, Philip en ik. 
Op de buitenste ring heen en via de binnenste weer terug.






Bovenaan, op de top van Danmarks Bastion heb je een fantastisch uitzicht.



Het lijkt wel alsof ik op een stok leun, maar ik had paraplu's meegenomen, die ik natuurlijk zelf kon dragen. Het bleef namelijk mooi droog.
En kijk toch eens hoe lang die Philip nu al is....

Overigens ging de rabarbertaart weer helemaal op; smaakten de frikandellen en de huzarensalade totaal naar Nederland en was het een heel fijne en gezellige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!