Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 28 augustus 2020

Als het dan weer eens regent...

Het regent pijpenstelen!
Echt zo'n augustus-regen die loodrecht naar beneden valt.
Wij waren even naar de stad - op de fiets - en kwamen drijfnat thuis.
Regen hebben we voorlopig echt meer dan genoeg gehad.
Het grasveld is nu een engels-groen gazon.
Op zich heb ik niet zoveel tegen de regen maar ik vind het niet fijn dat het dan zo donker is.
Ik mis het licht! (nu al).

Even een paar plaatjes van de afgelopen dagen:


De auto van dochterlief kreeg nieuwe banden.


Het was mijn beurt om de brei-club op bezoek te hebben.


En ik was bij een kleinzoon thuis omdat hij verkouden is en niet naar school mag. Dan zijn de dagen lang als er niemand thuis is.
We raapten de gevallen appels op en ik maakte "æblegrød" (appelmoes met hele stukjes). 
Natuurlijk hoort voorlezen ook bij zo'n dagje.

1 opmerking:

  1. Ging wandelen zonder jas en er was geen regen voorspeld.
    Je raad het al, gelukkig zat ik net overdekt op een terrasje.
    Vier nieuwe banden en 3 paar schoenen.
    Beterschap voor kleinzoon. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!