Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 19 augustus 2020

Regen?

Ik blijf met de tuinkussens slepen. Gisterennacht kwamen er een paar flinke buien. Tja, toen lagen er nog kussens op de tuinstoelen. Ik zette ze te drogen. Ik legde ze er weer op, want: droog. Er kwam een buitje. Vandaag zou het droog blijven; het begon te druppelen. Kussens weer naar binnen en: de zon scheen z'n best. Augustus hè, echt augustus.

We hebben het de laatste dagen druk gehad. Nu nog trouwens. De orders blijven binnenstromen, groot en klein. Omdat het nog warm is beginnen we 's morgens vrij vroeg (ahum - zo rond half negen) en werken gestaag door tot een uur of twee. Dan vinden we het genoeg! 
Maandag had ik nog tijd om tussen het printen en snijden even in m'n boek te lezen,

want zeg nu zelf, een boek geeft zoveel meer dan een film!

Toch heb ik maar weer een abonnement op de bioscoopclub genomen.
Goed voor de herfst - en winter.


Vanmiddag fietsten we even naar Middelfart.
Heen en terug - over kronkelige fietspaden - 27 kilometer.
Dat is een fluitje van een cent op een el-fiets.

2 opmerkingen:

  1. Het begint op een kussengevecht te lijken.
    Dat de orders blijven binnenstromen is een goed teken, de economie heeft een flinke tik gehad door de corona. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!