Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 6 augustus 2023

Een verjaardag vieren en een zondagse lunch

Caroline, 23 lentes
 



Een tafel vol heerlijke tapas.

Daar had Caroline ons voor uitgenodigd om haar 23 ste verjaardag te vieren.

In haar eigen appartement.

Met de familie; reuze gezellig!!

En na dat heerlijke eten...deden we nog een spelletje. Det dårlige selskab (cards against humanity in het Engels. Er is vast ook een Nederlandse versie). Alle "heren" wonnen dik, Sandra en ik verloren...snik. Ach, we hebben wat afgelachen

Zo was het ineens elf uur!




Vandaag kwamen de zoon en familie. Ik had voor een uitgebreide lunch gezorgd en Ivona had een cake én een rabarbertaart gebakken. 



Tussendoor gingen we een heel eind wandelen. Een dikke anderhalf uur. De chef bleef thuis; die haalt dat niet.

Het was heerlijk weer!

Een heel gezellige middag; ze reden om zeven uur weer naar huis.

Alles is intussen weer opgeruimd.

(En ik denk dat ik de hele week maar niks anders eet dan sla! Al dat lekkere eten zet zoden aan de dijk)


5 opmerkingen:

  1. Dat je dan weer zo gestraft wordt, he? Die rotkilo's ook. Nou ja, doe er dan maar een tomaatje bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook aan de sla. Helaas! Wat een mooie kleindochter heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Caroline, 23 lentes, zo mooi en zo jong.
    Wens haar een mooi leven en dat je daar lang getuigen van mag zijn.
    Een eigen appartement daar dromen veel jongeren van, ze heeft het voor elkaar.
    Het is een gezellige viering geweest met die je na staan om haar heen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Daarom dacht ik, over de ijsbeer, laat ik ook maar wat zeiken in mijn blog. :)

      Verwijderen
  4. Wat een gezellige manier om een verjaardag te vieren! En nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!