Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 13 november 2023

Uit de kunst.

 

In diverse grote zalen, kleine cafeetjes, galerijen, studios en scholen werd de kunsttentoonstelling 2023 gehouden.Natuurlijk gingen we kijken. De chef en ik fietsten naar de vroegere kaserne waar Caroline ons gezelschap kwam houden. Hij ging ook nog mee de stad door, maar de rest bekeken Caroline en ik alleen. 

Oh als ik veel geld had dan wist ik het wel. Er was zoveel moois te zien. Natuurlijk was er ook veel van ik kijk ernaar en dat was dat. Ik heb trouwens geen plek meer om schilderijen op te hangen of kunst stukken neer te zetten. Kleine troost.



Een kijkje over Gammel Havn met de brug op de achtergrond.


4 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dit bezoek met Caroline.
    Voor de kleuren zou je alles wel in huis willen hangen, fleurt de donkere dag op. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Ik kan me voorstellen dat dit een fijn en interessant uitje was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en wat je hebt wil je wrschlk ook niet weg doen, dus dan verandert er niet veel.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!