Het was wel erg warm om 7 kilometer te lopen, want we "wandelden" heel het park door.
Gelukkig had ik eerder op de dag weer een fijne pedicure gehad bij onze dochter. Het is een hele professionele kliniek.
Compleet met koffie, thee en water, tijdschriften, verzorgingsproducten en een muziekje op de achtergrond. Ze heeft zelfs en zelfs de mogelijkheid dat je met betaalpas/telefoon kunt betalen. Ik kreeg een nieuw kleurtje op mijn nagels. (ik betaalde voor het kleurtje, de rest was dochterliefde).
Verder hebben we het druk gehad met gezellige bezoekjes van familie en met de bezoeken van makelaars. Ik had ook nog een etentje met Suzana en een koffietafel met oude collegea's uit de "Dagplejen".
Drie makelaars heb ik rondgeleid door huis en tuin. De eerste viel al meteen af; te onervaren en vervelende verkooppraatjes. Nummer twee maakte foto's want dan kon hij het gemakkelijkere onthouden, maar hij ging met een sneltreinvaart het huis door. Nummer drie was er vandaag en daar was een klik. Lokaal, serieus, goed voorbereid, ze stelde heel goede vragen, wilde alles zien, ook de instalaties; waar zit de stadsverwarming, el en water? Ze komt donderdag met een voorlopig prijsoverslag. Ik ben benieuwd.


Op Sankthans dan wordt dus de zomerzonnewende gevierd, vreemd dat er hier niets aan wordt gedaan.
BeantwoordenVerwijderenWandelen is vaak goed te doen, mits je niet te veel hoef stil te staan.
De laatste makelaar die doet zijn werk netjes, zo is het vertrouwen er dat hij de verkoop ook goed gaat regelen. Hans