Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 30 januari 2013

Eindelijk

De sneeuw is weg (voor zolang het duurt) en morgen hebben we de laatste januaridag. Eindelijk.......

Net zo snel als ik dit geschreven heb, weet ik dat ik toch ook weer krap in de tijd zit!

Vóór de eerste maart moeten alle opleidingsplannen klaar zijn en alle leerlingen moeten zijn aangemeld bij een vervolgopleiding.
Ik heb een speciale categorie leerlingen, die zich op verschillende scholen bevinden in D-E en F klassen. Ik heb een schooltje net buiten de stad; ik heb een paar leerlingen op een andere speciale school: ik heb dove leerlingen verspreidt over meerdere klassen/ groepen. Ja, ik ben goed aan de gang, maar moet even overzicht krijgen over wie waar is en hoever we zijn.
Daarnaast moeten ook de héle speciale leerlingen een leerplan hebben dat klaar moet liggen voor de visitatie in de gemeente.
En dan zijn er nog de gewone gesprekken: job/opleidingsgesprekken samen met het arbejdsbureau; Match 3 groep, jonger dan 30, samen met het inzetteam en de gewone studiebegeleidings gesprekken. Vergaderingen, plannen, conferenties, werkgroepen, administratie....genoeg te doen.

Om 's avonds niet in slaap te vallen heb ik maar weer wat knotten wol gekocht. Ik heb een patroontje waarbij je van boven naar beneden breit. Dan kun je de hele tijd meten hoe lang je je sweater hebben wilt. Dat ga ik eens uitproberen...

 Het wordt op een rondbreinaald gebreidt.

Om vast wat voorjaar naar binnen te halen heb ik hyacinten in een pot gezet. Ze beginnen heerlijk te ruiken.

  
 

1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!