Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 26 februari 2013



Kooravond: we zongen "morning has broken" van Cat Stevens, toen hij nog Cat Stevens heette. Nu heet hij Yusuf Islam. Hij zingt er niet minder om....

Net als Casius Clay die iedereen beter kent als Mohammed Ali. 
Het moet toch vreemd zijn om ineens een andere naam te hebben.
Al moet ik zeggen dat ik er na 37 jaar toch weer aan gewend ben dat je in dit land in alle officiele papperassen bij je doopnaam wordt genoemd. Dus ook door de dokter, de tandarts ja zelfs in de documenten van de leerlingen die ik bij een nieuwe opleiding  inschrijf........
Met dat laatste heb ik het druk gehad de laatste dagen, maar ik heb er bijna de laatste punt achter gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!