Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 27 februari 2014

Bijna weekend


"Kleine vrijdag", noemt een van mijn collegaas de donderdag. Het weekend komt eraan.
 't Is me het weekje wel geweest!

Inschrijven, ondertekenen, gesprekken en vergaderen voor mij; 
bij de chef wordt het ene na het andere gedrukt, gescanned en geprint.
De werkplaats hangt vol, overvol; 
zelfs hier in de kamer liggen er plakaten op de tafel.
Nu moet de garage er aan geloven, 
want er komt een drukpers meer.

Gelukkig dat het zo de goede kant uitgaat. 
Dit weekend wordt daarom geen lui weekend maar een van-alles -en-nog-wat-weekend.
Ik heb een collega die morgen voor het laatst bij ons werkt. Daarom is er een afscheidsfeestje; eerst op m'n werk en daarna even met z'n allen de stad in....
De chef moet misschien op een beurs staan 
(als hij er tijd voor heeft).

Zaterdag moeten we echt de boekhouding bij werken!!
Oef, dat is blijven liggen; nu gaat het niet langer.

Zondag moet ik zingen, van een tot vier uur. Wel gezellig, maar....zondag moet ook de garage leeg en moeten er een aantal tafels en werkbanken van de werkplaats naar de garage verhuisd worden. De poort moet worden geisoleerd, de lampen verhangen.
De schoonzoon komt helpen.
De nieuwe machine komt maandag of dinsdag....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!