Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 9 maart 2014

Zondag? Zondag!


Het was zo'n skøn weer vandaag! De hagedoorn is uitgesprongen; de velden groenen iedere dag meer.....en wij maakten een flinke wandeling, terwijl de printmachine aan het werk was.
Normaal gesproken kan hij het best alleen af. Deze keer kwam er de klad in en liep de rol scheef. Dus bij thuiskomst kon alles bij het oud papier.
En áls een opgave tegenzit, dan is het net of het blijft spoken!
Enfin, na wat vereende pogingen en schouder aan schouder is het werk afgekomen. Het kan morgen gemonteerd worden en dan komt GELUKKIG de zoon helpen!

Maar in de tussentijd bleef het skøn weer.
Ik kreeg een "gækkebrev"....


...en omdat ik niet kon raden wie die gemaakt had, ben ik nu Carl een paasei schuldig.
(ps: het is geen bloem, dat groene met rood, maar een raket; 't is maar een weet !).

 De schoonzoon heeft er weer een stopkontakt in de "voormalige" garage bij gemaakt.
Oh, ja, ik zou het nog op de foto zetten...

De werkplaats.

Nu kunnen er nog meer plakaten, affiches en dergelijke worden gedrukt, zoals deze sprookjes-afbeelding.


En rechts staat de printer voor het foliewerk.

De garage?

Daar staat nu onder andere de heater om kleding van merken en logo's te voorzien.
Plus een heleboel meer.......
Zondagavond; bijna acht uur. 
Ik ga "bank-hangen".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!