Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 6 maart 2015

Als er niets op tv is...

Niets op de tv.
Normaal gesproken geef ik daar weinig om, maar omdat het deze week een intensieve werkweek geweest is, plofte ik 's avonds in mijn luie stoel met het idee om me te laten amuseren...
Niets kon mijn interesse wekken en ik rommelde wat in ooit gekochte dvd's.
Daar lag deze filmserie, die ik nooit eerder gezien had.
Hij is in 1978 in NL op de tv uitgezonden, maar toen zat ik al in DK, waar we het met één zender deden. 
En die ene zender heeft de serie nooit van de BBC gekocht.

Vier avonden hebben we genoten van deze oude BBC productie. Het verhaal wordt langzaam verteld, zonder special effects.
(maar ze gebruikten wel onnoemelijk veel make-up).

Het laat Kreta zien zoals het was voordat drommen toeristen het eiland veranderden.



Lenen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!