Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 7 maart 2015

Schoenen

Mijn linkervoet is doorgezakt. 
Nu heb ik altijd al platte voeten gehad, je weet wel, met een lage wreef, maar ik heb er nooit last van gehad. Ik loop als een kievit; alleen lang staan vind ik vermoeiend, maar ach, een ieder heeft wel wat.
Maar in de loop der jaren is vooral mijn linkervoorvoet ietsje meer doorgezakt en ik kreeg een knobbel op mijn linkervoet. Nét daar waar de meeste schoenen afronden voor de neus.
En da's lastig bij het schoenen kopen.
Ik heb een aantal miskopen gedaan, omdat ik juist die schoenen zó mooi vond, maar moest ze al na een half uur uitgooien, omdat de knobbel stak en vuurrood werd.
Àls ik dus een paar schoenen zie, die een andere ronding hebben, áls ze gegoten rond mijn voeten zitten...joehoe...dan koop ik die schoenen als de prijs ervan binnen de perken blijft.
Gisteren kocht ik deze....


...en vandaag was ik in Odense omdat de eega daar naar de tandtechnicus moest en daar kocht ik deze..


Allebei met lage hakjes terwijl ik juist uitkeek naar een schoen met een hoger hakje.
Nou ja, het is ook nog geen zomer, zelfs al geeft de thermometer 10 graden aan. Met de wind, onze altijd aanwezige wind, is de gevoelstemperatuur slechts 5 graden.
Maar de zon schijnt!


1 opmerking:

  1. Oeh, voor jou wordt het echt tijd voor de zomer!! :-) Schattige schoentjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!