Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 2 juli 2015

Verkouden of....


Het begon maandagavond.
Niezen, verstopte neus, beetje keelpijn.
Het zal wel een "zomerverkoudheid" zijn, dacht ik.
Dinsdag, woensdag en vandaag een beetje hetzelfde.
Van veel niezen tot uren niks mankeren.
Als ik binnen bleef merkte ik niet veel. 
"Misschien ben je allergisch voor pollen en sporen?":  zei mijn collega.
"Hier, neem een histamine-tabletje".
En dat hielp inderdaad. 
Tot nu toe. 
Ik heb weer een paar uur buiten doorgebracht, weliswaar onder de markiezen, maar ik snotter weer.
Ik zal toch morgen maar een nieuwe histamine pakken.
....er schijnen heel veel pollen te zijn, dit jaar.
En dat gecombineerd met zon, droog weer en wind....
Dat heb ik nog nooit gehad!

De schoolvakantie is begonnen.
Deze week.
Het is rustig op de wegen.
Wij hadden vandaag een zomer-vakantie lunch met collega's.



Sommigen hebben vanaf morgen vakantie; ik over een week...
Juli is dé vakantiemaand in DK.

De temperaturen hier?
Tussen de 24 en 28 graden.
Met een verkoelende wind.
Heerlijk, zo lang het duurt......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!