Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 4 december 2015

Mørk = donker.

Het is vier uur.
Ik heb net de lampen in de kamer aangedaan.
En het wordt nog eerder donker...zucht!
Zon op: 8.31
Zon onder: 15.52
In december vind ik het niet zo erg, maar januarí! 
Vreselijk!

Ik ben intussen bezig om de kerstcadeautjes te verzamelen.
Iets voor Carl, iets voor Philip; dat van Peter is ook in huis; vast een kleinigheidje voor Jeff; Voor Casper weet ik ook wat, een paar dingetjes voor Caroline zijn gevonden...
Ik moet een lijstje maken, anders raak ik in de war met wat nou voor wie is....

Tussen het werken door duik ik af en toe een winkel in.


Ik kom tijd te kort; dat is natuurlijk ook omdat december slechts drie weken telt voordat het kerstmis is.
Gelukkig heb ik volgende week én de week erop een vrije dag ingelast.
Op de zaak is het drukdruk.
Tussen de bedrijven door heeft de chef toch nog tijd gehad om zijn beroemde "rullepølse" te maken.


Ach, het zal toch wel kerstmis worden.
Vanmiddag vroeg vrij en de keuken een goeie beurt gegeven.

Morgen nemen we onze twee oudste kleinkinderen mee op de jaarlijkse Juletur.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!