Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 29 mei 2016

Gemakkelijker dan ik had verwacht

Ziezo, nu is het blauwe autootje ook verkocht!
Aan de dochter van onze vrienden.
Ik dacht dat ik er wat moeilijk afstand van kon doen, maar dat is helemaal niet waar.
Weg is weg; wij hebben geen twee auto's meer nodig.
Dag autootje; ik hoop dat je nog vele kilometers je best doet voor die twee jonge mensen.

De boot is klaar om te water te worden gelaten.
Van buiten en van binnen geschilderd en geschuurd (weer met hulp van Sandra en Casper)
De motor is in orde gemaakt; de elektrise bedrading is vernieuwd door Peter.


Morgen heeft de chef een afspraak met de havenmeester.
Dan krijgen we een plekje toegewezen en dan komt de havenmeester met de ...ja, hoe heet zo'n ding....een wagen waar de boot op getakeld wordt om aan de overkant van de weg het in het water te worden gelaten.



Intussen geniet ik van de tuin en het zonnige weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!