Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 1 juni 2016

101

101.
Zoveel foto's heeft Casper gisteren gemaakt van mijn afscheidsreceptie.
Het was een fantastische dag en om vooral ons moeder mee te laten kijken, wordt dit een fotoblog met tekst.


Alles staat klaar.
Overal was voor gezorgd.
Caroline had beloofd om bij de cadeau-tafel te staan.
De eerste gasten komen binnen.


En de eerste cadeau's.



Er was voor een heerlijk tapas-buffet gezorgd.
Er was wijn en water en alles wat verder drinkbaar was.

Er was zelfs een toastmaster!
Mijn collega's waren er, mensen waarmee ik heb samengewerkt, van andere afdelingen, andere plaatsen en steden.
Mijn kinderen en kleinkinderen waren er, mijn allereerste collega's....het was overweldigend!


Mijn chef/leider hield de eerste speech; hij had drie vellen vol!
Een geweldige speech; ik voel me zeer vereerd.

Toen hield Bjarne een speech.

 En daarna Anne-Mette.


En hier komt Line met een leuke inval.



En mijn eigen Jørgen houdt een speech


Benny speecht ook.


En heerlijke Britta.

 En tot slot natuurlijk ik zelf.

Een prachtige afsluiting van bijna veertig jaar werk.






1 opmerking:

  1. Wat sta je er fantastisch op Dorien! Het zal best een beetje emotioneel geweest zijn maar het is goed om zo uitgebreid je werkzame leven af te sluiten. Heel veel geluk en gezondheid gewenst in je volgende levensfase.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!