Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 6 september 2016

Vrouwen!

Zoals je weet ben ik verantwoordelijk voor de website van ons Lunakoor.
En daar moet af en toe iets nieuws op. Het winterseizoen begint a/s dinsdag weer en vrij kort daarna hebben we al een concert, in samenwerking met andere koren. Daarvoor moeten we dus een paar liederen kiezen uit ons repertoire, maar ook graag een paar nieuwe instuderen.
Het koor heeft een klein groepje dat onze dirigente moet steunen in het kiezen van - nieuwe - liedjes.
En die dames zijn het in de vakantietijd nogal oneens geworden over de selectie.
Tja, dan grijpt de voorzitter in en moet er een verzoening/nieuw voorstel komen.
"Als je het nu zus en zo kunt formuleren..." of "Als je nu eens dit en dat schrijft..."
Ik schrijf en ben blij dat ik geen voorzitter ben.
Vrouwen! %grr¤5# Af en toe dan hè......


Wij fietsten nog een rondje, gisterenavond met dat mooie nazomerweer.
Je kunt toch merken dat het al september is. Als de zon ondergaat wordt het al snel frisjes. Ik kreeg al koude vingers, ha!

Het was verder een prachtige zomerdag.

Ik was 's middags naar de 80-jarige verjaardag van mijn "oude baas"; de eerste die ik had in dit land.
Sommige mensen hebben invloed op je leven. Hij is er een van.

Het was heel gezellig, vooral omdat mijn vrienden en vriendinnen er ook waren.


Een fotootje uit de voortuin, waar we nog steeds ons middagboterhammetje eten.

Septembers hemel is zo blauw....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!