Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 11 februari 2017

Boven de wolken..

Boven de wolken schijnt de zon. Echt waar!

Ik zat bij het raampje op de terugreis van Schiphol naar Billund.
En daar was´t'ie dan: de zon.

Ik had schijnbaar de mist meegebracht uit Denemarken, want in de paar dagen dat ik in het volle Nederland verkeerde liet de zon zich niet zien. 
Ach wat; de dagen vlogen toch snel om!
Gezellig gelogeerd bij zus en zwager, die me kwamen halen, wegbrengen en dear sister die overal mee naar toe ging.

Naar ons moeder:



Ach ja...die selfies...ik ben nog steeds geen ster..

Naar het Textielmuseum in Tilburg:


Waar er naast een rondwijzing ook een tentoonstelling was:


Lekker eten bij broer en schoonzus:


Shoppen, winkeltjes kijken, lekker verwend worden met heerlijk eten van m'n zwager, koffie drinken en kletsen over alles en nog wat.




En weer terug naar Schiphol en vandaar naar mijn witte en winderige landje.
Vandaag: hoezee!! schijnt de zon. Maar er staat wel weer een ijzige wind.

1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!