Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 3 september 2017

Vette pech??

A.s. woensdag kan ik worden geholpen aan m'n voet.
In het ziekenhuis in Kolding.
De "knok" eraf, teen rechtzetten en iets aan die doorgezakte voorvoet doen.
Dat gebeurt ambulant en ik mag dus dezelfde dag weer naar huis.

            ALS ik geholpen kan/mag worden
Want gisteren struikelde ik over een paar kinderschoenen die voor de achterdeur lagen en viel van het stoepje af.
Au, au, au... voet verstuikt.
En een flinke bult op m'n voet.
Ja, die voet waaraan ik geopereerd moet worden.

De chef is zo lief geweest om er gisteren de hele tijd ijskoude zwachtels op te leggen en later op de dag is het voetje ingepakt.
Ik kon er bijna niet op staan gisteren, maar vandaag gaat het al een stuk beter.
Hopen en duimen dat de zwelling verdwijnt en de operatie door mag gaan. Alsjeblieft. Anders moet ik weer een hele tijd wachten...

Twee kleinkinderen waren hier gisteren. Die bleven slapen.
Caroline en de eega hebben de boodschappen gedaan en het eten gisterenavond gekookt.
Er wordt dus goed voor me gezorgd.


Carl haalde vandaag het gras weg tussen de tegels.

Het is een weinig werkzaam weekend geweest voor mij.
Pootje omhoog (moeilijk voor mij).

Vandaag kwamen Jeff en Ivona op bezoek. Zonder Philip, want die was naar de film met Ivona's schoonzus en haar zoons.

Kleine kinderen worden - heel vlug - groot.



3 opmerkingen:

  1. Ahhhh! Balen zeg! Ik duim voor je... Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop voor je dat de operatie vandaag is doorgegaan en je over een paar weken weer heerlijk en pijnvrij kunt lopen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat en of de operatie door is gegaan. Sterkte in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!