Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 8 september 2017

Voet geopereerd, tjek V


Hier lag ik dan afgelopen woensdag. In de wachtkamer om naar huis te mogen.
Operatie is goed gelukt.
Er is heel wat versleten kraakbeen weggehaald; de teen is rechtgezet, de knok verdwenen en er zitten volgens het ziekenhuisrapport heel wat schroeven in.

Gisteren heb ik de dag op bed doorgebracht met een hooggeplaatste voet; de kundige eega heeft het doorbloedde verband vervangen en alles ziet er keurig uit.
Vandaag mag ik alweer wat rondhuppelen met m'n krukken.
Nog wel vaak met de voet omhoog rusten, maar verder gaat alles vrij goed.
Nu moet de huisvrouw in mij zich nog tevreden stellen met wat stof, een huis dat in dagen geen stofzuiger heeft gezien, geen wc die elke dag gepoetst is, maar ach: "Ist Dass Alles".
Ik heb ..tig lieve berichtjes gehad, mailtjes, telefoontjes en aangekondigd bezoek.
Ik mag h e l e m a a l niet klagen.
Nee, ik ben een dankbaar mens.

1 opmerking:

  1. Fijn dat het door kon gaan en je de operatie achter de rug (of beter voet) hebt. Ik hoop dat je snel herstel en binnenkort weer als een jonge hinde rond dartelt!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!