Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 14 oktober 2017

Boligdage beurs.


Natuurlijk gingen we een kijkje nemen op de woonbeurs in Middelfart, waar Jeff een "lezing" hield.
Over de eenvormigheid van de (Deense) interieurs; over het blind volgen van een trend; over vijftig kleuren wit; over de retro-golf en natuurlijk over zijn eigen idee, van het uit-elkaar-halen van versleten spullen en er iets heel anders van maken.
Zoals lampen van bed-spiralen....



Er was/is ook vrij veel interesse voor zijn stand.
Het weer werkt mee; Miezerig en bewolkt. De zon komt morgen pas (zegt het DMI).

Er waren ook een paar bekenden die een stand hadden. En dan krijg je zoiets als: "Hé, hebben jullie van die reclameborden die buiten kunnen staan? Overigens moeten we binnenkort ook nog wat andere borden hebben". 
Kijk, dan voel ik me ook ietwat verplicht om die veel te dure handcrème te kopen...
Voor wat-hoort wat,nietwaar?!
(het is overigens echt fijn spul).


Gisteren hadden we eindelijk tijd vrijgemaakt om wat inkopen te doen in Flensburg. Twee broeken voor de man!! Een vestje voor mij, wat gewone huishoudelijke spullen en een paar dozen met frisdrank. 
Die frisdrank moest in het berghok en dat moest worden opgeruimd. Ik vond er nog twee grote weckflessen met kersen uit eigen tuin (toen we nog de kersenboom hadden). Deze heb ik verwerkt tot heerlijke kersenlimonade. 


Ik heb ook nog hokkaido-soep gemaakt; pompoenensoep van die oranje hokkaido-pompoen.
Mmm... lekker!
Met een lepel crème fraîche erop bij het severen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!