Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 24 augustus 2018

Volle vrijdag.

Er zijn zo van die dagen waarvan je dacht/hoopte dat ze rustig waren. Zo ook deze vrijdag. We begonnen met het aanbrengen van "dusted folie" op een paar ramen in een school. Dat verliep zonder noemenswaardige problemen. 
"Als we klaar zijn, dan houden we de rest van de dag vrij" zei de chef.
...En toen belde Frede; hij kwam langs met een verzoek om een ontwerp voor een verkeersbord/spelende kinderen.
Terwijl de chef hiermee bezig was kwam Ove M. Hij wilde folie op een paal om de sneeuw bij zijn hutten in Noorwegen te kunnen meten.
Hij was de deur nog niet uit of de broer van onze vroegere buurman stapte naar binnen. Zijn moeder heeft zojuist een winkel geopend met feestjurken. Er moesten visitekaartjes worden ontworpen en raamdecoratie.

Ik nam de auto en kocht een nieuwe mat voor in de berging. De oude was kaal versleten en we sleepten alleen maar zand, stof en bladeren mee naar binnen.
In een andere winkel kocht ik een mat voor de badkamer boven en omdat ik toch in de buurt was reed ik even langs de kringloopwinkel van het Rode Kruis.
Ik nam twee boeken mee van Camilla Läckberg (2,50 Euro p/stk):


3 handwerkbladen (0,25 Euro p/stk)


2 stapels "Anders And" - zo heet Donald Duck hier, 
(2 Euro per stapel).


En ik nam ook een jongensboek mee voor de jongste kleinkinderen.
(1.75 Euro )

Ik heb alle Deense Kronen maar even omgerekend. 


Veel leesplezier voor weinig geld.

Toen ik thuiskwam was iedereen de deur uit en wij namen de fiets naar het strand, dat al aardig leeg begint te lopen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!