Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 23 maart 2019

Dat andere dat van het ene kwam..

Er stond een kastje. Zo'n onhandig ding dat een ton woog maar waar geen praktische bergruimte in was. We hebben het uit elkaar geschroefd en in de aanhanger gekieperd.
Er stond een tafel. Daar stond mijn naaimachine op, een tafelpiano, een luidspreker voor de playlist van mijn telefoon, een paar dozen met oude foto's, een kistje met naaispullen, een schemerlampje en nog-veel-meer. Opruimen geblazen, want de tafel moest ook weg.
"Mijn" werk-naai-en knutselkamer moet worden opgeknapt! Zodat er ook een plekje voor de chef komt.
Toen het kamertje helemaal leeg was hebben maar meteen de muren geverfd!  Ziezo; nu kunnen we gaan inrichten.


De aanhanger zit weer vol; en er kan nog meer weg. Maar dat doen we wat langzamer; dat moet ik nog sorteren.


Binnenwerken. Oef. Wel met de ramen wijd open want het was/is zo'n mooi weer! 
Ik ging na afloop even een klein rondje wandelen (meteen wat kleine boodschappen gedaan). Daar staan ze dan: de anemoontjes!
En de hagendoorn staat in bloei. Lekker vroeg dit jaar.


Nu ruikt het hier binnen heerlijk. De chef maakt Beaf Stroganoff.


1 opmerking:

  1. De lente spat ervan af. Binnen de voorjaarsschoonmaak, buiten de anemoontjes en zon...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!