Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 25 april 2019

Het beste van de zomer.

Voor mij is het beste van de zomer dat ik heerlijk op blote voeten kan lopen! Geen afzakkende sokjes, geen ingeklemde voeten, geen dozijnen schoenen in de gang; lekker op blote voeten door het huis, op het terras en in de  tuin!



Buiten eten; ook zo fijn. Vandaag kwam het er niet van. Te veel wind uit het oosten... We zaten na het werk nog wel even daar om iets fris te drinken.
Ik had mijn kleindochter als voorjaars-schoonmaak-hulp. Lekker de hele keuken een hele goeie beurt gegeven, Daarna nam ze ook de glazenkast in de kamer even onder handen!


Het kan er weer een tijdje tegen..
Dat is maar goed ook, want zo hing er vanochtend slechts een order op het prikbord, nu liggen er drie flinke opdrachten!
En ik ben er slechts twee dagen volgende week; ik ga woensdag een week naar Odense om huis te houden en op te passen.




1 opmerking:

  1. Ik vind het ook fijn dat je in de zomer niet meer zoveel kleding en schoeisel nodig hebt. Dat geeft een gevoel van vrijheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!