Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 3 april 2019

Warme melk met honing of iets anders..


Warme melk met honing hielp gewoon goed om mijn zere keel te bestrijden.
Doe hierbij wat Pinex tabletten (paracetamol), smoothies vol met vruchten en groentesappen en ik ben weer bijna de oude!

Ik was zelfs gaan zingen gisteren. Ik hield me bedeesd op de achtergrond, maar ik kreeg er nieuwe energie van.

De chef zette een nieuwe kruiwagen op wielen...


...en startte het gras-robotje, dat weer gedwee ons gras maaide!

De tuin is weer netjes (met hulp van de tuinman).
Laat de lente/zomer maar komen!

We waagden ons in IKEA; dronken koffie en kochten een gordijn voor de opgeknapte werkkamer (en een paar kopjes...en een gordijnroe...en een ander dun gordijntje....en van die haken om de roe op te hangen...en..) en zetten weer een aantal huisnummers op de brievenbussen van de woningen in een groot bouwproject in Odense (de rekening die naar de architect gaat bestaat hoofdzakelijk uit transportkosten) maar de zon scheen en we deden even wat anders.


Suzana kwam vanavond langs met een uitnodiging voor de bruiloft van haar dochter en we dronken gezellig thee - met een boterham erbij. Ze moet tenslotte nog terug naar Sjælland vanavond.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!