Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 14 mei 2019

Nog even dit..

Het was een laaaang concert afgelopen zondag. Té lang vond ik (en velen met mij). Omdat onze jonge burgemeester Jacob B ook een paar nummers meespeelde op de harmonica was de lokale televisie aanwezig. (Onze dirigente heeft een hoop foto's van het burgemeester-optreden gemaakt. Ze komt oorspronkelijk uit Kiev - Oekraïne, en ik denk dat zoiets daar echt niet gaat gebeuren).
De televisie legde ook ons optreden vast op band, en oh-la-la, dat klonk helegaar niet goed. Tja; we zijn echt maar een stelletje amateurs.



Ik sta daar vooraan; je ziet alleen mijn hoofd en benen.

Enfin; mijn koffertje is weer gepakt voor het volgende tripje. Ik moest nog even vlug wat wenskaarten kopen. Eentje voor de bijna jarige buurvrouw op de hoek en de andere voor het buurmeisje dat zondag  haar confirmatie doet. Daar moeten ook wat centjes in; dat is hier zo gebruikelijk. Ik leg alles klaar, dan mag de chef het afgeven :-).


...en vanavond naar een mede-koor-zangeres, waar we het zomerfeest gaan plannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!