Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 21 juni 2019

Schelpen of zoiets dergelijks..


Schelpen wil ik hebben, het liefst van die grote. Maar die vind je bijna nooit hier op ons strand. Stenen wel, maar nu wil ik schelpen. Normaal staat er een vaas met bloemen op de salontafel of op het kastje. Maar bloemen blijven niet zo lang mooi in de zomer en ik vind het ook een beetje zonde om ze uit de tuin te plukken. Buiten staan ze veel langer mooi te wezen, nietwaar. Daarom staat er niks op de tafel. Een beetje saai...
Ik wil wat zomers in huis. Schelpen dus! Misschien vanmiddag toch even langs het strand fietsen....Je weet maar nooit.


Vandaag is de "dakdekker" geweest. Hij gaat het dak dichten. De goot in het midden wordt aan de zijkanten goed dichtgemaakt, zodat het overlopende water dat niet meteen weg kan op het platte dak blijft liggen en niet naar binnen stroomt. Volgende week komt hij het maken. Er staan nu drie vochtzuigers in de werkplaats en het helpt redelijk goed. 


Ik kocht heerlijk droomthee. Ik proefde hem bij een van mijn vriendinnen. Lekker!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!