Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 28 september 2019

Cabaret en zo.

Cabaret, of Kabaret zoals je dat hier schrijft.
Daar gingen wij vanmiddag heen.
Met liedjes van Liva Weel
die niemand van jullie waarschijnlijk kent.  
Die liederen stammen uit de tijd van de musical Cabaret; uit de tijd van Edith Piaf of Wim Sonneveld.


Totally Danish...
(en heel leuk!)

Ik had een tijdje geleden al kaartjes gekocht via Ældresagen, een vereniging van en voor ouderen. Tja, ik ontkom er niet aan, dat ouder worden, dus kan ik net zo goed van de voordelen profiteren.
Goedkopere tickets én koffie met gebak tijdens de pauze.
De chef gromt een beetje; hij vindt het helemaal niet passen dat we tussen "de oudjes" zitten. Ha!


Een theebroodje met boter en een stuk taart. We hebben het avondeten maar overgeslagen.

Vanmorgen hebben we de kas leeggehaald.
En die paar appels van dit jaar geplukt..


Kleine oogst, maar ik kan er toch een paar appeltaarten van bakken en van de druiven heb ik sap gemaakt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!