Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 30 november 2019

Een lief gebaar.

Als je geen Sinterklaas hebt hier, dan kun je ook je schoen niet zetten. 
Hier begint morgen het aftellen tot kerstavond.
Met een chocolade kalender, een kraslot kalender (die gaf ik aan de chef) een kalender met een klein pakje voor elke dag voor de allerkleinsten of een adventskalender voor de wat grotere.
Nu heb ik zowaar zelf vier adventspakjes gekregen van die lieve schoondochter.


Wat een lief gebaar.

Checklijst:
  • Natuurlijk heb ik ook wat voor de kleinkinderen.
  • De adventskrans is klaar (dit jaar heb ik het me gemakkelijk gemaakt en er eentje van de Lidl op de kop getikt. Daar hoefden alleen nog maar kaarsen op).
  • De aftelkaars staat in een klomp klei in een bakje.
  • De kraslot-kalender hangt op de koelkast.
  • Twee kleine struikjes bij de buitendeuren zijn voorzien van lichtjes.
  • Er hangt een krans op de voordeur.
Dag Sinterklaasje. Toch jammer dat je hier niet voorbij komt. Ik vond het vroeger altijd zo'n gezellig avondje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!